ظروف ملامین خارجی زندگی شما را زیباتر می کند

همیشه ظروف ملامین خارجی میناکاری شده حس روستایی دوست داشتنی را ارائه می دهد، با این حال، معمولاً می تواند کاملا شکننده باشد و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نباشد. اینجا اینطور نیست.

برای جایگزینی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، مجموعه Pioneer Woman در Walmart این مجموعه دنج از ظروف غذاخوری را ارائه می دهد که شبیه مینای دندان پاشیده شده است.

در این مجموعه 12 تکه، چهار کاسه، بشقاب شام و بشقاب سالاد دریافت خواهید کرد. این در رنگ‌های ناهماهنگ زرد، قرمز، آبی کبالتی و آبی برای ظاهری کهنه و شیک عرضه می‌شود.

مرواریدهای ظریف در امتداد لبه مواج این صفحات ملامینه، حال و هوای ساحلی را در تمام طول سال به ارمغان می آورد. این مجموعه شامل چهار بشقاب شام، بشقاب سالاد و کاسه است که به راحتی برای نگهداری منظم روی هم قرار می گیرند.

ملامین یک ماده شیمیایی است که عمدتاً برای تولید مواد پلاستیکی استفاده می شود و از ترکیبی به نام رزین ملامین فرمالدئید برای ایجاد ظروف و بشقاب هایی استفاده می شود که تحت حرارت زیاد شکل می گیرند.

ظروف

اگر اصطلاح “شیمیایی” برای ترساندن شما کافی است، نگران نباشید: ملامین برای مواد غذایی ایمن و مقاوم در برابر حرارت است. مواد پلاستیکی از بشقاب به غذا منتقل نمی شود، مگر اینکه آن را در مایکروویو قرار دهید.

گرم کردن غذاها، به ویژه غذاهای اسیدی، در دمای شدید مایکروویو می تواند باعث شود پلاستیک بشقاب ها به غذای شما منتقل شود.

اگر نگران این هستید که بشقاب های ملامینه باعث می شود به نظر برسید یا احساس کنید که هر شب در حال خوردن غذاهای کودکان هستید، اینطور نیست.

ملامین از نظر پرداخت همه کاره است و می تواند به طرز قابل توجهی شبیه سنگ یا چوب به نظر برسد، در حالی که سبک وزن و بسیار بادوام باقی می ماند.

ملامین که معمولاً به عنوان «ضد نشکن» به بازار عرضه می‌شود، هنگام انداختن تراشه نمی‌کند و نمی‌شکند