صابون لوکس صورتی قارچ پوستی را از بین می برد

روش‌های مختلفی برای تهیه صابون لوکس صورتی علاقمندان وجود دارد بیشتر صابون‌سازها از فرآیندهایی استفاده می‌کنند .

که در آن گلیسرول در محصول باقی می‌ماند، و صابون‌سازی تا چند روز پس از ریختن صابون در قالب ادامه می‌یابد گلیسرول در طول روش فرآیند داغ باقی می ماند، اما در دمای بالا استفاده می شود.

واکنش عملاً در کتری، قبل از ریختن صابون در قالب، کامل می شود. این فرآیند ساده و سریع در کارخانه های کوچک در سراسر جهان به کار گرفته می شود.

صابون دست ساز از فرآیند سرد نیز با صابون های صنعتی متفاوت است زیرا از چربی اضافی یا (روغن نارگیل، فرآیند کازومبال) استفاده می شود، فراتر از مقدار مورد نیاز برای مصرف قلیایی (در فرآیند ریختن سرد، این چربی اضافی نامیده می شود.

superfatting”)، و گلیسرول باقی مانده به عنوان یک عامل مرطوب کننده عمل می کند. با این حال، گلیسیرین نیز صابون را نرم تر می کند. افزودن گلیسرول و فرآوری این صابون باعث تولید صابون گلیسیرین می شود.

صابون

صابون سوپرچرب نسبت به صابون بدون چربی بیشتر دوستدار پوست است، اگرچه می تواند احساس “چربی” به جا بگذارد. گاهی اوقات یک نرم کننده مانند روغن جوجوبا یا کره شی به آن اضافه می شود .

ماسه یا پوکهممکن است برای تولید صابون شستشو اضافه شود. مواد تمیز کننده برای حذف سلول های مرده از سطح پوست در حال تمیز کردن عمل می کنند. این فرآیند لایه برداری نامیده می شود .

برای ساخت صابون ضد باکتری می توان ترکیباتی مانند تریکلوزان یا تری کلوکاربان را اضافه کرد. نگرانی هایی وجود دارد که استفاده از صابون های ضد باکتری و سایر محصولات ممکن است.

CDC به همه آمریکایی ها توصیه کرده است که برای جلوگیری از انتشار COVID-19 در طول این همه گیری همه گیر انجام دهند.

این یک توصیه عقل سلیم است. سورفکتانت‌های موجود در صابون میکروب‌ها را از پوست جدا می‌کنند .

و آب آن‌ها را می‌شوید. صابون ارزان و در همه جا موجود است. این یک محصول مصرفی است که در هر خانواده در سراسر کشور یافت می شود.

با این حال تعداد کمی از مردم تاریخ طولانی و کثیف ساخت صابون را می دانند، محصولی که همه ما برای تمیز کردن پوست خود به آن تکیه می کنیم. من یک مورخ هستم که در بسیاری از تحقیقاتم بر فرهنگ مادی تمرکز می کنم.

وقتی شروع کردم به کندوکاو در مورد آنچه در گذشته در مورد استفاده از صابون شناخته شده بود، از کشف منشأ نامرتب آن شگفت زده شدم.