ساعت guess اصل که نسبت به احساسات شما عکس العمل نشان می دهد

همان طور که می دانید ساعت guess اصل، اکسسوری است که همیشه برجستگی ظاهر شما خواهد بود.

این برند سال هاست که لباس و لوازم جانبی تولید می کند، حتی دورترین افراد از دنیای مد نیز محصولات این برند را دیده اند در لباس های این برند است که قهرمان سه گانه بازگشت به آینده، مارتی مک فلای، به ماجراجویی می رود

مخاطب اصلی این شرکت افراد جوان و جاه طلبی هستند که می خواهند سبک زندگی کنند، از فروتنی بیش از حد رنج نبرند، عاشق تصاویر احساسی و جنسی هستند.

در عین حال، مجموعه بزرگ است، می توانید مدل هایی با جهت های کاملاً متفاوت پیدا کنید – از محدود و مختصر گرفته تا جذاب و غیر استاندارد.

در مقایسه با سایر برندهای ساعت مد روز، این برند کاملاً جوان است و نمی تواند به تاریخ یک قرنی خود ببالد. اما در عین حال، هیچ کس در قابلیت اطمینان و بالاترین کیفیت محصولات شک ندارد.

ساعت

این شرکت توسط برادران مارسیانو که از فرانسه به ایالات متحده آمده بودند تأسیس شد. برادران قبلاً در وطن خود تجارت داشتند، کاملاً موفق آنها زنجیره ای از فروشگاه های لباس را حفظ کردند.

اما مارسیانو سیاست سخت مالیاتی را دوست نداشت و آنها به ایالات متحده نقل مکان کردند.

در حال حاضر در آمریکا، طراحان همه چیز را از نو شروع کردند و به هیچ وجه شکست نخوردند – در خانه آنها یکی از بسیاری از آنها باقی می ماندند، و در دنیای جدید به ترندهای اصلی و خلاق تبدیل شدند.

جوانان بلافاصله توانستند در مسیر درست قرار گیرند و کالاهایی را ایجاد کنند که تقاضای زیادی برای آنها وجود داشت. در ابتدا، کسب و کار خانوادگی برای تولید شلوار جین مد روز شناخته شد.

این شلوار طرحی جسورانه داشت که هنوز در بازار آمریکا دیده نشده بود. فروشگاه ها از بردن چنین لباس هایی برای فروش خودداری کردند.

اما شبکه معروف Bloomingdale از یک شانس استفاده کرد، هرچند که یک سری بسیار کوچک برای فروش صرف شد. و شلوارها فقط در چند ساعت فروخته شدند، این نام تجاری مورد تقاضا شد و به سرعت شهرت یافت.