نقل ارومیه هما موجب آشتی عروسی با مادر شوهرش شد

همیشه نقل ارومیه هما چشایین را تحریک می کند، یکی از محبوب ترین غذاها در جهان است. همچنین با عاشقانه و عشق گره خورده است، و هم هدیه مورد علاقه است و هم با احساس لذت همراه است.

با این حال، اگرچه تعدادی  از فواید سلامتی مرتبط با شکلات نیز وجود دارد، محتوای قند و چربی که به طور کلی در چنین مواد غذایی یافت می شود با چاقی نیز مرتبط است و بنابراین مصرف آن نیاز به نظم و اعتدال دارد.

این ترکیب جامد و چربی است که با شکر و سایر مواد شیرین شده است که به شکل تخته‌های شکلاتی ساخته می‌شود و عموم مردم از آن به عنوان شکلات یاد می‌کنند.

همچنین می توان آن را به نوشیدنی (به نام کاکائو و شکلات داغ) تبدیل کرد. اولین نقل ارومیه کاکائوها توسط آزتک ها و مایاها و بعداً اروپایی ها ساخته شد.

نقل

شکلات اغلب به شکل قالب های کوچک به شکل حیوانات، انسان ها یا اشیاء بی جان برای جشن گرفتن جشنواره های سراسر جهان تولید می شود.

به عنوان مثال، قالب های خرگوش یا تخم مرغ برای عید پاک، سکه یا سنت نیکلاس (بابا نوئل) برای کریسمس، و قلب برای روز ولنتاین.

به بیان دقیق، شکلات هر محصولی است که 99 درصد آن بر پایه جامد کاکائو و/یا چربی کاکائو باشد. برخی می‌خواهند تعریفی را ببینند که محتوای جامد کاکائو و هر نوع چربی در شکلات را مجاز می‌کند.

این اجازه می دهد تا یک مارگارین صرفا رنگی و طعم دار به عنوان شکلات فروخته شود. در برخی کشورها این اتفاق می افتد و شکلات تلخ 50 تا 70 درصد کاکائویی، بدون افزودنی، برای مصارف خانگی، به سختی یافت می شود و گران است.

برخی دیگر بر این باورند که شکلات فقط به طعمی اشاره دارد که از جامد کاکائو و/یا چربی کاکائو مشتق شده است، اما احتمالاً به صورت مصنوعی ایجاد شده است.