قیمت کلید و پریز صنعتی | فروشگاه انواع تجهیزات نورانی

آیا از قیمت کلید و پریز ارزان در فروشگاه انواع تجهیزات نوری اطلاع دارید؟ میدانید دلیل این ارزانی قیمت ها در چیست؟ تفاوت قیمت میان نمونه مشابه از کلید و پریز های داخلی و خارجی را میدانید؟

ایمنی و کارایی کلید و پریزهای صنعتی باعث افزایش استفاده از این محصولات در صنعت و کارگاه های صنعتی شده است. چرا که طراحی این کلید و پریزها به گونه‌ای است، که مانع از برخورد آب باران به کلید و پریز می‌شود. چون این کلید و پریزها بصورت درپوش دار طراحی می‌شوند، و اصطلاحا به آنها کلید و پریز‌های بارانی نیز گفته می‌شوند. گونه دیگری از این کلید‌ها را اصطلاحا کلید‌های دیمر و‌ یا فیوز‌دار می‌گویند.

جهت اطلاعات بیشتر و بهتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.

قیمت کلید و پریز صنعتی | فروشگاه انواع تجهیزات نورانی

خرید عمده کلید و پریز توکار

خرید عمده کلید و پریز توکار

یکی از مواردی که می تواند موجب برتری تولیدات یک کارخانه نسبت به کارخانجات رقیب شود، طراحی زیبا است. استفاده از کلیدهای لمسی، متریالی با رنگ های متفاوت و طراحی خلاقانه باعث می شود،  یک شرکت گوی سبقت را از رقیبان بازاری خود ربوده و سود فروش زیادی را عاید خود کنند.  البته باید توجه داشت که پرداختن به خلاقیت باعث نشود، که کیفیت این محصول پایین بیاید. برای افرادی که در ساخت و ساز هستند، ضمن زیبایی، قیمت کلید و پریز  دارای اهمیت خاصی می باشد.

عامل دیگری گه می توانند سبب شود که محصولات یک کارخانه در قیاس با سایر کارخانه ها برتر به نظر برسد؛ کیفیّت محصولات آن می باشد. پر واضح است که در کلید و پریز درجه یک توکار و غیر آن از  مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است و به همین اعتبار در قیاس با محصولات تولیدی های مشابه، مرغوب تر تلقّی می گردد.

با این وجود، می توان گفت یکی از عواملی که ممکن است حتّی از مرغوبیت و درجه یک بودن کالا بیشتر  در خرید آن تاثیر داشته باشد، قیمت آن می باشد. زیرا بنابر منطق بازار، کالای ارزان تر معمولاً طرفدار بیشتری دارد. هرچند گاه ممکن است دیده شود که این قانون توسّط خریداران، نقض شود؛ با این وجود می توان گفت که قیمت، مهمترین فاکتور در بازار فروش غالب کالاها، می باشد.

نکته ای که باید در خرید کلید و پریز به آن توجه کنید این است که ارزان بودن قیمت کلید و پریز را لزوماً نمی توان دالّ بر کیفیّت پایین آن دانست همان طور گران بودن یک کالا، گواهی قطعی برای مرغوبیّت آن نمی باشد. برای مثال، هرچه حجم خرید کلید و پریز شما بیشتر باشد، انتظار می رود که قیمت تمام شده آن برای شما ارزان تر تمام شود؛ به عبارت ساده تر با خرید عمده پریز و کلید توکار و سایر محصولات مشابه، می توانید آن را با قیمتی ارزان تر تهیّه نمائید.

فروش کلید و پریز روکار به صورت مستقیم

موضوع قابل بحث دیگر در مقوله کلید و پریز این می باشد، که باید توجه کنیم با خرید یک کلید و پریز ارزان کیفیت را قربانی قیمت مناسب نکنیم ؛ و متوجه باشیم، اگر قیمت کلید و پریز ارزان است؛ آیا از کیفیت و جنس مرغوبی هم برخوردار می باشد؟

در زمان ساخت و یا بازسازی یک واحد صنعتی استفاده از تجربه برق کارهای متبحر جهت بررسی نیازمندی های یک ساختمان بسیار با اهمیت است. به دلیل این که در همان ابتدای کار و با استفاده از سیم کشی توکار نیاز به تمامی دستگاه ها و پرسنل شما به کلید و پریز و سایر اتصالات برقی را بر آورده می کند. اما اگر به هر دلیلی بعد از زمان بهره برداری از واحد صنعتی خود نیاز جدیدی به تجهیزات برقی پیدا کردید، اصلا نگران این موضوع نباشید، چرا که شما می توانید از طریق کمک گرفتن از یک تکنسین برق کار به راحتی با استفاده از سیم کشی های روی‌کار و داکت کشی امکان استفاده از پریز و کلید روکار را برای خودتان فراهم کنید.

نیاز سنجی و برآورد هزینه برای بهتر انجام شدن این کار بسیار مهم است. زیرا در این مسیر بهترین راه برای انتخاب مناسب محصول تماس با نمایندگی های فروش کلید و پریز روکار به صورت مستقیم است. که در اسرع وقت کارشناسان ما به کمک شما خواهند آمد و به شما به بهترین نحو ممکن کمک خواهند کرد.

تولید کلید و پریز

تولید کلید و پریز

کشور های زیادی در جهان اقدام به تولید کلید و پریز های خانگی و صنعتی می کنند. فرانسه، ترکیه و آلمان جز نام های شناخته شده در عرصه تجهیزات نورایی می باشند. البته سال هاست که شرکت ها و تولید کنندگان داخلی اقدام به ارائه کلید و پریز های با کیفیت داخلی کرده اند، که چه بسا از بسیاری از نمونه های خارجی با کیفیت تر است.

یکی از مواردی که می تواند موجب برتری تولیدات سیم و کابل رسانا کارخانه نسبت به کارخانجات رقیب شود طراحی زیباست.

استفاده از کلید های لمسی، متریالی با رنگ های متفاوت و طراحی خلاقانه باعث می شود، یک شرکت گوی سبقت را از رقیبان بازاری خود ربوده و سود فروش زیادی را عاید خود کند.

موارد مختلفی در کیفیت و خرید کلید و پریز موثر است. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت جنس کلید و پریز
  2. خلاقیت در طرح و شکل و رنگ
  3. مقاوم در برابر آسیب های خارجی

در خیلی از مواقع پیش آمده با کمترین مصرف کلید پریز ها دچار مشکل خواهند شد، قسمتی از آن شکسته خواهد شد، یا طی مدت زمان بسیار کم چراغ داخل کلید ها می سوزد و مشکل بهم میزند.

خریدار کلید و پریز خارجی

برند های معتبر کلید و پریز های خارجی از کشور هایی همچون فرانسه، ترکیه، آلمان و پرتغال همواره محصولات زیبا و تراز اول خود را روانه بازار های جهانی میکنند. در ایران هم نمایندگی ها و برندهای معتبری از این محصولات به راحتی یافت می شود، البته با توجه به نوسانات بازار ارز و همچنین تحریم هایی که کشور ما با آن رو به روست قیمت واردات این محصولات نسبت به همتایان ایرانی گران تر است.

به همین دلیل خریداران این کلید و پریز ها به عده ای خاص از مردم محدود شده است. همچنین خیلی از مردم ترجیح میدهند از کلید و پریز قیمت مناسب و ایرانی استفاده کنند. البته طراحان دکوراسیون داخلی که کار طراحی برج های لاکچری را انجام می دهند، برای جلوه دادن به ساختمان خود سعی میکنند، از این کلید پریز های زیبا استفاده کنند. به طور مثال جدیدا استفاده از کلید های لمسی و آنتیک بسیار رواج دارد.

زمانی که یک محصول تولید می شود ؛ مثل تولید کلید خارجی ، قطعا دارای درخواست کننده ای در بازار است که خواهان آن محصول می باشد . پس تولید کننده کلید خارجی و پریز خارجی بسته به نیاز بازار و خریدار این محصولات را تولید می کنند و وارد عرصه خرید و فروش می شوند. که البته نمونه های مشابه چینی نیز به وفور و گاهی بیشتر از جنس اصل در بازار یافت می شود، و به همین دلیل خرید از برند های معتبر فروش محصولات با کیفیت بسیار الزامی و حائز اهمیت است.

در رابطه با هر محصول و هر موضوعی فارغ از قیمت بالای محصولات خارجی به دلیل تورم ها، حمایت از کالا های ایرانی، حمایت از کارگر ایرانی، حمایت از تولید کننده ایرانی در نهایت خرید کالای ایرانی لذتی وصف ناپذیر دارد. در نهایت این که نقشی بسیار کم و یا بسیار جزئی در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور داریم خود باعث افتخارست. قطعا در داخل کشور تولید کنندگانی هستند، که قابلیت رقابت با کیفیت های جهانی و تولید کنندگان خارجی را دارند، اما به دلیل حمایت نشدن های فراوان ناشناخته مانده اند.

فروش پریز توکار و روکار چه ایرانی و چه خارجی کار فروشندگان این صنعت است. پس معرفی درست به عهده خود ما خواهد بود. و انتخاب صحیح هم به عهده خریداران گرامی می باشد.

ارزانترین قیمت تجهیزات نورانی در اصفهان

ارزانترین قیمت تجهیزات نورانی در اصفهان

تنوع محصول در بازار تجهیزات نورانی باعث شده نتوان قیمت ثابتی را برای هر محصول ارائه کرد. به طور مثال پریز های صنعتی را در نظر بگیرید، یک نوع جنس البته اصل، با تمام معیار های مورد نیازتان در چند فروشگاه که سر بزنید کاملا قیمت های متفاوت بهتان خواهند داد.

قیمت تجهیزات نورانی در شهرهای مختلف و نمایندگی های شهر های گوناگون چون اصفهان بسیار بالا پایین داشته و تفاوت های چشم گیری در قیمت یک محصول خاص به چشم می خورد. طوری که به دور از ذهن می رسد یک جنس از یک شرکت چگونه ممکن است،  تا این حد تفاوت قیمت داشته باشد، یا قیمت های امروز و فردا از یک فروشگاه هم می تواند تفاوت داشته باشد، جا دارد این نکته اینجا ذکر شود، که این بالا پایینی قیمت ها فقط مختص کالای برقی نبوده و در اکثر کالا های داخل بازار ماجرا به همین صورت است.البته ناگفته نماند که بسیاری از مردم ترجیح میدهند از تجهیزات نورانی ارزان قیمت استفاده کنند.

بسیاری معیار های خود را جهت انتخاب کلید و پریز اول از همه کیفیت و دوم طراحی کلید و پریز می دانند و بعد از آن قیمت ، راحتی خرید؛ در دسترس بودن کالا، تنوع و نوآوری، دانسته و با این معیار ها انتخاب می کنند.

خیلی جاها ذکر کرده اند که چند سری کلید و پریز سفارش داده اند وقتی باز احتیاج به آن محصول می شود دیگر در بازار گیرشان نیامده، خوبی فروشگاه های اینترنتی که در سال های اخیر رشد چشم گیر ۱۵% داشته اند این است که شما می توانید دو باره و سه باره ثبت سفارش کرده و بدون دغدغه سفرشتان درب منزل به دستتان خواهد رسید.

ما همه ی این معیار ها را در یک قالب در اختیار شما قرار داده ایم تا با خیال راحت هر آنچه که می خواهید در اختیارتان باشد.

ارائه دهنده انواع کلید و پریز ایرانی درجه یک

کارخانه ها و شرکت های بسیاری ارائه دهنده انواع کلید و پریز ایرانی درجه یک هستند. در واحد های تولیدی انواع کلید و پریزهای صنعتی( بارانی،دیمر تک فاز،دیمر سه فاز و پریز تابلو برق) تولید میشود. به جرات میتوان گفت کیفیت بسیاری از تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران به راحتی میتواند با نمونه های مشابه خارجی رقابت کند.

خوشبختان جدیدا بسیاری از فروشگاه ها و فروشنده ها هم حامی کالای ایرانی شده اند. شرکت های ایرانی تلاش میکنند که تمامی محصولات و ملزومات مورد نیاز برق در صنعت را به صورت کامل و با کیفیت به مخاطبان خود ارایه دهند.

شاید شما هم متوجه شده باشید که بسیاری کلید یا پریز هایی در محیط خارج از ساختمان قرار میدهند و در شرایط بارانی نیز مشکلی برای کلید و پریز هایشان پیش نمی آید. ما به این مدل ها مدل بارانی میگوییم. مناسب محیط هایی هستند که احتمال برخورد باران به آنها وجود دارد. این نوع از کلید و پریز ساختاری دارند که باران به آنها آسیبی نرساند.

برای ایمنی بیشتر شما می توانید از کابل برق جوشکاری و سیم و کابل رسانا استفاده نمایید.

های بارانی برای داخل محیط حمام و دستشویی یا بغل ظرفشویی از این مدل استفاده فرمایید. حتی در داخل محیط استخر و سونا ها هم از این مدل استفاده استفاده می شود. در واقع این نوع از کلید و پریز ها با وجود عایق در برابر رطوبت بسیار کار آند تر و مطمئن تر هستند.

گروه تامین کننده کلید و پریز صنعتی بر اساس استاندارد

گروه تامین کننده کلید و پریز صنعتی بر اساس استانداردبا پیشرفت تکنولوژی و ورود سرمایه گذران به عرصه تولیدات برقی بسیاری از گروه های تامین و تولید کننده تجهیزات نورانی با استفاده از تجربه همکاری با شرکت های خارجی و همچنین مهندسی معکوس محصولات، اقدام به تولید کلید و پریز صنعتی بر اساس استاندارد های روز دنیا می کنند.

کارخانجات ایرانی با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و مجهز کردن خط کنترل خود به پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تلاش می‌کنند محصولات خود را همپای رقیبان خارجی خود کنند. در همین راستا تولیدکنندگان تلاش می کنند با استفاده از مواد اولیه با جنس مرغوب برای ساخت بدنه اهمیت ویژه داده، موارد ایمنی به صورت کامل رعایت میکنند در عین حال نهایت تلاش خود را می‌کنند که ظاهر زیبایی هم برای محصول خود در نظر بگیرند.

استفاده از کلید و‌پریز و تجهیزات برقی ایمن در صنعت اهمیت فوق العاده ای دارد.زیرا امنیت مهمترین رکن در انتخاب تجهیزات برقی در صنعت است. یک اشتباه و انتخاب نادرست باعث اسیب رسیدن به یک مجموعه  تولیدی و بازی با جان پرسنل ان می شود.

برای اطلاع از قیمت انواع سیم و کابل افشارنژاد می توانید به سایتها و مراکز معتبر مراجعه کنید و با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید.

به طور مثال یکی از انواع پریز صنعتی مدل درپوش دار و یا به اصلاح بارانی است. اگر در محیط مرطوب یعنی محیطی که با آب و باران در تماس است به جای انواع کلید و پریز بارانی از کلید و پریز معمولی خانگی استفاده شود،رطوبت موجود باعث اتصالی و به آتش کشیده شدن یک تولیدی و به هدر رفتن کل سرمایه می شود.