دمپایی صندل عروس موجب دعوای مادر شوهری با عروسش شد

همیشه دمپایی صندل عروس معمولاً ارزان هستند و برای لباس های ساحلی، استخری یا رختکن مناسب هستند

گتا، یک شکل کلاسیک ژاپنی از بند بلند، به طور سنتی از چوب کریپتومریا. قطعه متقاطع به عنوان یک ha نامیده می شود که به دندان ترجمه می شود.

صندل یونانی، صندل یونانی و سالنتو (ایتالیا)، کفی (معمولاً صاف یا کم) که با تسمه های در هم آمیخته به پا متصل می شود که از انگشتان پا و کف پا عبور می کند و به دور مچ پا بسته می شود.

صندل پاشنه بلند، نوعی صندل با پاشنه بلند آنها به پوشنده این امکان را می دهند که کفشی باز داشته باشد در حالی که بسته به سبک صندل، کمتر رسمی یا رسمی تر است.

صندل های کوهنوردی و کوهنوردی برای پیاده روی یا پیاده روی در آب و هوای گرم و گرمسیری طراحی شده اند، معمولاً از زیره لاستیکی مقاوم، مناسب برای هر زمین و کفی نرم تر EVA یا Super EVA فوم استفاده می کنند.

صندل

این صندل ها معمولاً به گونه ای شکل می گیرند که از کانتور قوس پا پشتیبانی می کنند.

تسمه ها معمولاً از پلی استر یا بافته های نایلونی برای خشک شدن سریع پس از قرار گرفتن در معرض آب و به حداقل رساندن تعریق ساخته می شوند.

همچنین برای بسیاری از ورزش‌ها و فعالیت‌های ماجراجویی دیگر که خشک کردن سریع و کاهش تعریق مورد نیاز است، از جمله رفتینگ، مسافرت، پاراگلایدر، چتربازی مناسب است.

صندل هوشی مین یکی از نام‌های کفش‌های خانگی یا صنعتی است که زیره آن از لاستیک قدیمی خودرو بریده شده و بند آن از یک لوله داخلی بریده شده است.

آنها در بسیاری از کشورها ساخته و پوشیده شدند و در ایالات متحده بیشتر به عنوان پوشیده شده توسط مردم روستایی هندوچین در طول جنگ ویتنام شناخته شدند که منجر به این نام شد.

Huarache، یک صندل مکزیکی، با کفی ساخته شده از آج لاستیک، یا huarache (کفش دویدن)، یک صندل تخت که توسط آن است.