ام دی اف شکری قائمشهر ظرف های کابینت را از زلزله نجات داد

با مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری تخته سه لا و محصولات چوبی  ام دی اف شکری قائمشهر شده مشابه رقابت می کند. در موقعیت‌های خاص، ام‌دی‌اف حتی بر بقیه غلبه می‌کند.

زیرا کار کردن با آن بسیار آسان است. بر خلاف چوب واقعی، ام دی اف هیچ گره، دانه یا تاب خوردگی ندارد و سطح صاف آن به راحتی جای خود را به اره می دهد و هیچ ترکش، سوختگی و پارگی باقی نمی گذارد.

برای پروژه های نجاری سبک، مانند قفسه بندی و تریم، ام دی اف می تواند عالی باشد ام دی اف به عنوان خاک اره و براده ها شروع می شود  همه تکه ها و تکه های کوچک چوبی که به عنوان محصول فرعی آسیاب صنعتی ایجاد می شوند.

پس از خشک شدن، آن الیاف چوب با رزین و موم مخلوط شده و به شکل پانل ها در می آیند. تحت گرمای زیاد و فشار شدید، آن پانل ها فشرده شده و سفت می شوند و پوسته ای سخت دارند.

در مرحله نهایی ساخت، ماشین‌های غول‌پیکر پانل‌ها را سنباده می‌زنند و قبل از برش دادن آنها به ابعاد ثابت، ظاهری صاف ابریشمی به آن‌ها می‌دهند.

ام دی اف

تخته‌های ام دی‌اف معمولاً قهوه‌ای مایل به زرد یا قهوه‌ای تیره‌تر هستند و عمدتاً در ورق‌هایی با ضخامت ۱/۲ اینچ یا ۳/۴ اینچ فروخته می‌شوند.

بسته به محل زندگی شما، بزرگ ترین و ضخیم ترین ورق های موجود نباید بیش از 50 دلار هزینه داشته باشند. همچنین، مهم است که توجه داشته باشید این است که یک تخته MDF ممکن است برای نشان داد.

همچنین، مهم است که توجه داشته باشید این است که یک تخته MDF ممکن است برای نشان دادن یک ویژگی خاص علامت یا مهر شود. به عنوان مثال، علامت گذاری آبی یا قرمز به این معنی است که یک تخته مقاوم در برابر آتش است.

علامت سبز نشان می دهد که در برابر رطوبت مقاوم است.کار با ام دی اف مانند کار با چوب واقعی است.

. شما به هیچ مهارت جدید یا ابزار خاصی نیاز نداریددر واقع، احتمالاً متوجه خواهید شد که در مقایسه با اره کردن و انجام کارهای جزئی با چوب جامد، ام دی اف بسیار انعطاف پذیرتر است.

برای پروژه‌های کوچک‌تر، مانند قفسه‌های کتاب یا کابینت، برای کاربر و بودجه مناسب است. علاوه بر این، سطح آن به خوبی رنگ را می پذیرد و همچنین پایه ای دلپذیر برای یک لایه روکش نازک فراهم می کند.