اسکاج شیراز قارچ های پوستی را بر طرف می کند

هیچ نماد ایمنی ماشین ظرفشویی اسکاج شیراز مورد تایید جهانی وجود ندارد که تولیدکنندگان ملزم به قرار دادن آن بر روی ظروف و ظروف شیشه ای باشند. خوشبختانه، برخی از ویژگی‌های مشترک وجود دارد.

که در اینجا توضیح خواهیم داد که به راحتی می‌توان آن‌ها را در وسایل خانه‌تان جستجو کرد. برای شروع، عبارت “قابل شستشو در ماشین ظرفشویی” یک ادعای استاندارد نیست.

هر شرکتی که ظروف آشپزخانه یا ظروف غذاخوری تولید می‌کند، بر اساس روش‌ها و مواد خاص خود، فرآیند و استانداردهای خاص خود را برای تعیین چیزی که می‌توان در ماشین ظرفشویی نامید، دارد.

خوشبختانه، برخی از ویژگی‌های رایج برای نمادهای قابل شستشو در ماشین ظرفشویی وجود دارد که به راحتی می‌توان آن‌ها را در اقلام خانگی خود جستجو کرد.

اسکاج

دو نوع متداول نمادهای قابل شستشو در ماشین ظرفشویی وجود دارد:

اگر یک مورد با علامت “فقط قفسه بالایی” مشخص شده است، به این معنی است که فقط در قفسه بالایی ماشین ظرفشویی قابل شستشو است. عنصر گرمایش در ماشین ظرفشویی معمولاً در پایین دستگاه قرار دارد.

به این معنی که قفسه بالایی نسبتاً سردتر از پایین است. اگر یک مورد با علامت “فقط قفسه بالا” را در قفسه پایین قرار دهید، ممکن است متوجه شوید که در پایان چرخه تغییر رنگ داده، تابیده شده یا آسیب دیده است.

به طور معمول، نماد ایمنی ماشین ظرفشویی شبیه یک جعبه مربع با تعدادی بشقاب یا لیوان (یا هر دو) در داخل آن است. این موضوع هم برای قفسه بالایی و هم برای اقلام قابل شستشو در ماشین ظرفشویی صادق است.

همچنین قطرات آب یا خطوط مورب را خواهید دید که به معنای آب هستند. برای مواردی که فقط “فقط قفسه بالایی” هستند، قطرات یا خطوط مورب فقط به بالای بشقاب ها یا لیوان ها برخورد می کنند.

همچنین ممکن است تصویر دارای دمایی باشد تا مطمئن‌ترین دمای بالایی را که می‌توانید روی مورد استفاده کنید مشخص کند. گاهی اوقات جمله بندی با نماد همراه می شود، که به حذف برخی از این حدس و گمان رمزگشایی نماد کمک می کند.

اغلب، تولیدکنندگان می‌گویند که اگر در مرحله‌ای از فرآیند تولید آن را انجام داده باشند، می‌گویند که «مناسب در ماشین ظرفشویی» است .

تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند هم در برابر دمای طولانی‌مدت بالا و هم مواد شوینده درگیر در چرخه ماشین ظرفشویی مقاومت کند.

تکنیک های مختلفی وجود دارد که سازندگان برای اطمینان از اینکه محصولاتشان قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند از آنها استفاده می کنند و روش ها بسته به ماده مورد نظر متفاوت است.