کلید پریز صنعتی | توزیع عمده کلید و پریز درجه یک

اگر امروزه در هر جا، بخصوص شرکت ها و کار های صنعتی، شما صنعتی را پیدا کنید که اصلا به نیروی الکتریسیته محتاج نباشد آنوقت شما می توانید بگویید که خرید و انتخاب کلید و پریز جزو اولویت های مهم این صنعت و یا شرکت و یا تولیدی نمی باشد.

پیدا کردن چنین مثالی تقریبا غیر ممکن است که همین اهمیت کلید و پریز را برای ما مشخص می کند.

کلید برق دو پل و پریز صنعتی مدلی از کلید و پریز است که دارای مقاومت بخصوصی برای برق های فشار قوی و دارای امنیت بالایی است تا از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری کند.

از انواع کلید و پریز صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پریز های در دار
  • کلید های ساده و در داد
  • کلید های اهرمی
  • جعبه کلید
  • کلید های چرخشی

استفاده از هر مدل پریز برق روکار صنعتی بسته به نوع و استفاده صنعت دارد. اصولا مشتریان کلید و پریز صنعتی مشتریان خرید کلی این محصول هستند به چند دلیل، به عنان مثال جون در طی یک دوره تولید که ممکن است از چند روز تا چندی سال طول بکشد حتما برخی از تجهیزات نیاز به جایگزینی پیدا خواهند کرد که کلید و پریز هم از این قاعده مستثنا نیست.

پس بهتر است با قیمت های فعلی و بطور کلی تعداد بالایی از این محصولات یعنی کلید و پریز را خرید تا در آنده نیاز به جزئی خریدن کلید و پریز و صرف هزینه های اضافی نباشد و یک مورد دیگر م این است شرکت هایی که از ملید و پریز صنعتی استفاده میکنند.

آنقدر بزرگ هستند که نیاز یک دوره خود به تعداد خرید کلی می شود. و همچنین پیدا کردن فروشندگان و خرید کلید و پریز صنعتی درجه یک و ارزان به دلایلی که قبلا بررسی کردیم، میتواند کمک شایانی به هزینه های شرکت صنعت و یا تولیدی بکند که برای صاحبان شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلید پریز صنعتی | توزیع عمده کلید و پریز درجه یک

خرید جزئی کلید پریز درجه یک

خرید جزئی کلید پریز درجه یکخرید کلید و پریز در بازار های داخلی در انواع کیفیت و قیمت عرضه می شود. مهم ترین نکته خرید کلید و پریز درجه یک با کیفیت عالی می باشد با این گونه خرید علاوه بر ظاهری مناسب از ایمنی بهتری در مقابل خطرات احتمالی برق برخوردار خواهیم شد. فروش جزیی این کلید و پریز در بازار های ایران با قیمت های متفاوتی وجود دارد که برای خرید باید دقت کرد.

فروش کلید و پریز صنعتی به صورت عمده در بازار

فروش کلید و پریز صنعتی به صورت عمده در بازار های داخلی اغلب قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به خرید جزیی دارد که برای یک خرید ارزان قیمت در بازار گزینه ی مناسب تری است.

جریان تولید و توزیع کلید پریز این چنین است، ابتدا کلید و پریز تولید یا وارد شده، سپس بصورت عمده در بازار و در بین فروشندگان توزیع می شود و کلید و پریز صنعتی هم از این قاعده مستثنا نیست. شاید برایتان سوال شده باشد که کلید و پریز صنعتی چه تفاوتی با بقیه کلید و پریز ها دارد، در شرکت ها، کارگاه های تولیدی و… به دلایل زیر نیاز است تا از انواع خاصی کلید و پریز استفاده شود :

  1. بالا بودن ولتاژ و قدرت برق مثل برق سه فاز
  2. آهنی بودن و رسانا بودن اجزای مختلف کارخانه
  3. احتمال وقوع حوادث مختلف
  4. بسیار بالا و یا بسیار پایین بودن دما بسته به نوع صنعت

دلایل که در بالا به آن اشاره کردیم برای یک صنعت بسیار حیاتی بوده و اجتناب از این احتمالات باید در اولویت باشد و به همین دلیل از کلید و پریز صنعتی استفاده میشود. کلید و پریز صنعتی در انواع مختلف موجود هست مثل :

  • کلید و پریز های صنعتی در دار
  • کلید و پریز های صنعتی لمسی
  • کلید و پریز های صنعتی اهرمی
  • کلید و پریز های صنعتی چرخشی

در گذشته مدل های محدودی از انواع کلید و پریز ها در بازار موجود بود که با گذشت زمان و پیدایش صنایع و نیاز های مختلف، تنوع کلید و پریز ها هم بیشتر از قبل شد.

هر شرکت، کارخانه و یا کارگاهی بنا به نیاز خود می تواند یکی از انواع کلید و پریز صنعتی را برای استفاده خود برگزیند و از آنجایی که شرکت ها اولا برای اینکه دارای مکان و تاسیسات اغلب بزرگی هستند و دوما به این دلیل که کلید و پریز ها بعد از مدتی دیر یا زود نیاز به تعویض پیدا می‌کنند، اقدام به خرید کلی کلید و پریز صنعتی می‌کنند و به همین دلیل یکی از عوامل مهم و بخصوص برای افزایش بهره وری مالی صنعت خود انتخاب یک کلید و پریز ارزان است، که در بازار می‌توانند با پیدا کردن یک فروشنده مناسب یک خرید مناسب و هم جهت با اهداف مالی شرکت خود را تجربه کنند.

پخش کلید و پریز با کیفیت مناسب

پخش کلید و پریز با کیفیت مناسبپخش کلید و پریز ها در بهترین کیفیت با قیمت مقرون به صرفه در بازار انجام میشود که برای خرید مناسب است.

ممکن است خیلی ها با بی توجهی از کنار خرید کلید و پریز بگذرند بدون آنکه بدانند یک انتخاب خوب برای این محصول میتواند پول قابل توجهی را در جیبشان نگه دارد . یک گروه از مشتریان پر و پا قرص خرید کلید و پریز، صنایع هستند که همانطور که قبلا هم اشاره شد. بنا به نیاز خود مدل مورد نظر خود را از میان مدل های پر تنوع کلید و پریز صنعتی انتخاب و استفاده خواهند کرد. اصولا کلید و پریز و به خصوص کلید و پریز صنعتی به گروه های مختلف و ریزی بنا به نوع استفاده قیمت و… تقسیم میشود که ما در این جا به مهم ترین تقسیم بندی در این زمینه که کلید و پریز ایرانی و یا کلید و پریز خارجی است میپردازیم.

با توجه به استفاده ی دائمی از این محصول تقریبا در تمام بخش های صنعتی و مسکونی شرکت های گوناگونی سرتاسر جهان وارد تولید این صنعت شدند که از معروف ترین آنها می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

  • شرکت کلید و پریز اشنایدر
  • شرکت کلید و پریز لگراند
  • شرکت کلید و پریز ویکو

اما اگر بخواهیم عادلانه ب این بازار نگاه کنیم، اولا از لحاظ کیفیت به دلیل سابقه تقریبا مناسب و وجود بازار فروش شرکت های ایرانی به خوبی نقش خود را ایفا کردند و با گذشت زمان سال به سال به رقبای خارج از کشور خود تزدیک تر شدند، آنقدر که الان میتوانیم این ادعا را درست بدانیم که از لحاظ کیفیت تقریبا فرقی بین جنس ایرانی و مشابه های خارجی ندارد. اما وقتی این دو مثل یکدیگر هستند چه دلیلی دارد که ما مدل ایرانی این محصول را انتخاب کنیم ؟

به دو دلیل :

حمایت از کالا و بازار کار هموطن

شدیدا به صرفه بودن مدل های ایرانی کلید و پریز

شرکت های مختلف ایرانی در این زمینه پریز تایمر دار آنالوگ می کنند که به دلیل تولید داخلی از قیمت های متناسبی برقرارند و همانطور که قبلا اشاره شد اگر بتوانید کلید و پریز از از نمایندگی کلید و پریز از یک شرکت مناسب تهیه کنید، دیگر به هیچ وجه نیازی به نگرانی در بحث قیمت نخواهید داشت.

کلید و پریز یک جزو اساسی در هر خانه ای هستند. و مردم چه برای خانه ی تازه ساخت خود و یا چه برای تعویض کلید و پریز های قدیمی اقدام به خرید جزئی کلید و پریز می کنند. علاوه بر وجود شرکت های مختلفی که کلید و پریز تولید می کنند.

و نمایندگی های آنها در سراسر کشور، شرکت هایی هم هستند که کار واردات کلید و پریز را انجام می دهند. کسانی که قصد خرید جزئی کلید و پریز را دارند می توانند از طریق خرید اینترنتی هم اقدام به خرید این محصول کنند.

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید هر کلید و پریزی زیبایی ظاهری آن است، یک کلید و پریز درجه یک که هم زیباست و ارزان میتواند رضایت هر مشتری را به دنبال داشته باشد. اما همیشه مشکلی وجود دارد و آن این است، فرض کنید شما یک کلید و پریز زیبا و مقاوم با کیفیت عالی پیدا کردید،

اما چون این کلید و پریز ها چندین بار دست به دست شدند تا از تولید کننده ی عمده به فروشگاه ها برسد، ممکن است قیمت مورد نظر شما را نداشته باشند و بسیار گران تر از چیزی باشند که شما تصور می کردید، که در این صورت این مشکل تنها زمانی حل می شود که شما بتوانید یک فروشگاهی را پیدا کنید که کلید و پریز را مستقیما از تولید کننده و یا وارد کننده در اختیار شما قرار دهد که این کمک شایانی به حساب بانکی شما خواهد کرد. البته نباید فراموش شود که یکی از گروه های مهم خریدار کلید و پریز، شرکت های صنعتی هستند که مشتری یک نوع خاص کلید و پریز به نام کلید و پریز صنعتی هستند، که در این صورت هم فروشگاه هایی هستند که فروش کلید و پریز صنعتی انجام می دهند، که در این صورت نیز باید به دنبال بهترین و به صرفه ترین گزینه بود.

ارزانترین قیمت کلید و پریز ایرانی

همانطور که اشاره کردیم وقتی بحث کلید و پریز مطرح می‌شود به دو گروه صنعتی و غیر صنعتی می رسیم که فرقی نمی کند کدام گروه را مد نظر دارید، در هر حال به بزرگ ترین دسته بندی بعدی یعنی ایرانی و یا خارجی بودن این کلید و پریز ها می رسیم، که بنا به دلایلی مثل قیمت مناسب و کیفیت برابر همه حوزه به نفع خریدار است که کلید و پریز های داخلی را انتخاب نماید، که در بالا مفصل به توضیح آن پرداختیم.

اما همیشه جای بهبود برای انتخاب ما وجود دارد، به همین دلیل ما در بین کلید و پریز های ایرانی و تولید کننده های آنها به بررسی پرداخته و بهترین و ارزان ترین ها را که کیفیت و ظاهری مناسب را هم ارائه می دهند را پیدا کرده و برای شما عزیزان به اشتراک می گزاریم.

شرکت های تقریبا زیادی وجود دارند که همه آنها بهترین شرایط را برای مشتری ارائه نمی دهند، مثلا یکی ارزان ولی بی کیفیت است و دیگری با کیفیت ولی به صرفه ینست پس ما به جمع آوری اطلاعات پرداخته و در بین این شرکت ها جست و جو کردیم و بازار تقاضا و فروش این شرکت ها را مورد بررسی قرار داده و پرطرفدار ترین آنها در بازار ایران که هم قیمت هم ظاهر و هم کیفیت مناسبی را ارائه می دهند را برای شما آماده کردیم که به شرح زیر است:

  • کلید و پریز ایران الکتریک
  • کلید و پریز مهسان
  • کلید و پریز آسیا الکتریک
  • کلید و پریز ویرا
  • کلید و پریز دلند

این شرکت ها انواع کلید و پریز با ظواهر و استفاده های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهند که سابقه فروش و استقبال مردم از این برند ها سبب شده تا آنها اعتماد خوبی در  بین مردم داشته باشند.

اما شرکت های دیگری هم هستند که کیفیت های قابل قبولی را ارائه می دهند اما به محبوبیت این برند هایی که در بالا به آن ها پرداختیم، نمی رسند.

صادرات عمده کلید و پریز صنعتی

صادرات عمده کلید و پریز صنعتیاز آنجایی که ارزش پول ملی ما پایین تر از ارز های رایج جهانی مثل دلار و یا یورو یا پوند است. این مشکل خود می تواند در خیلی از زمینه ها به ما کمک کند مثلا قیمت تمام شده برای یک تولید کننده اگر ۲۰۰۰ تومان برای یک محصول باشد و اگر بتواند این محصول را صادر کند و حتی از محصولات مشابه خارجی ارزان تر هم در خارج بدهد مثلا ۲ دلار، این صادرات برای تولید کننده تقریبا ۱۴ برابر سود به همراه دارد که این یکی از مزیت های پایین اومدن ارزش پول ملی است، به هیچ وجه معنی این حرف تعریف از پایین آمدن ارزش پول نیست، بله، پایین آمدن ارزش پول ملی خیلی مشکلات به همراه دارد اما از این طریق می توان حد اقل اشتغال زایی و کسب درامد ارزی را افزایش داد.

از این رو همانطور که قبلا هم اشاره کردیم شرکت های کلید و پریز توانستند با مشابه های خارجی رقابت، و کیفیت قابل قبولی را ارائه دهند که این فرصت رقابت در بازار های جهانی را فراهم کرده و بالا بودن ارزش ارز های رایج سبب شده تا این کالا ها برگ برنده ای به نام قیمت ارزان داشته باشند.

به همین دلیل تولید کننده های این صنعت صادرات کلید و پریز را در دستور کار قرار داده و تولیدی های با کیفیت، زیبا و ارزان قیمت خود را وارد بازار های جهانی می کنند.

هم اکنون صادرات کلید و پریز های ساخت ایران به کشور های دیگر صورت می گیرد و بیشترین انواع صادرات کلید و پریز را مدل های زیر به خود اختصاص داده اند:

  • کلید یک پل و دو پل
  • انواع پریز تلفن
  • کلید و پریز لمسی
  • کلید و پریز ساده
  • کلید و پریز اتاق کودک
  • کلید و پریز کنترل از راه دور

گفتن این موضوع هم خالی از لطف نیست که برای رقابت در بازار های داخلی و به خصوص صادرات و بازار بین المللی صرفا ارزان، زیبا و با کیفیت بودن برای جلب اعتماد مشتری کافی نیست و باید دارای شاخصه های دیگری باشد، مثل:

  • خدمات مناسب ارسال
  • گارانتی محصولات
  • ضمانت کیفیت
  • تاسیس آزمایشگاه و کنترل کیفیت نهایی
  • بازاریابی و فروش

تولید کننده های کلید و پریز ایرانی توانستند محصولات خود را به خوبی بهبود بخشند به طوری که حدود ۸۰ درصد تقاضا برای کلید و پریز در داخل ایران برای کلید و پریز ایرانی بوده و این جدای حجم انبوه صادراتی این محصول می باشد.

انواع شکل ظاهری کلید و پریز

در سطح بازار انواع کلید و پریز برای خرید مشتریان موجود است. که علاقمندان بر اساس علایق خاص خود یکی را انتخاب کرده و آن را سفارش دهند.

در
این میان فروش میوه خشک سیب نیز گزینه ای عالی محسوب شده و طرفداران بسیاری دارد
. در گذشته کلیدها
در تنوع  کمی در بازار موجود بودند و تنها از نظر ظاهری باهم تفاوت نا چیزی
داشتند. مثلا نازک و یا پهن بودن آن ها سبب تفاوتشان میشد
.

در
پریز ها نیز همین گونه بود، پریز های قدیمی بیشتر از نوع تخت بودند ولی امروزه
اغلب پریزها را با یک داخل گرد می سازند تا به شکل قالبی دوشاخه در آن جا بگیرد.
کلید و پریز های امروز شامل قابلیت های فراوانی هستند ، به صورت لمسی کار میکنند و
مجهز هستند و به  طراحی ظاهری آنها متنوع تر و شیک تر است. و همچنین دارای
سیستم ریموت  از راه دور نیز می باشند
.

کلید
های جدید  نیازی به پیچ و مهره نداشته و در نتیجه نصب راحتتری را دارا هستند.
آنها همچنین دارای سیم پیچی هایی در پشت خود هستند. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به
پلی امید های نسوز برای جلوگیری از آتش سوزی اشاره کرد
.

شاید
سوالی برای شما مطرح شود و آن این است : پلی آمید های نسوز چه هستند؟

پلی
آمید جزو مواد بنیادی در پلاستیک می باشد. پلی آمید بسیار مقاوم بوده و به همین
دلیل از ان برای تولید محصولات حیاتی استفاده می شود
.

درجه
استقامت این ماده بین -۴۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. از مزایای پلی امید که
در تولید کلید و پریز های مقاوم کاربرد فراوانی دارند می توان به موارد زیر اشاره
کرد
:

  • مقاومت
    بالا و انعطاف پذیری
  • در
    برابر ضربه بسیار مقاوم است
  • در
    برابر گرما از مقاومت خاصی برخوردار است
  • مقاومت
    زیادی در برابر نفوذ بخار و جلوگیری از اتصال دارد
  • از
    قابلیت اصطکاک زیادی برخوردار است

اما
وقتی از ظاهر هر محصولی حرف می زنیم گل سر سبد دسته بندی ظهری به ذهنمان خطور
می کند که دیزاین مدرن محصولات می باشد، کلید و پریز هم از این قاعده مستثنا نبوده و
گروهی با ظهر مدرن در آن وجود دارد که به ویژگی های این دسته از کلید ها و پریز ها
خواهیم پرداخت
.

با
استفاده از مدل مدرن کلید و پریز می توان فضای خود را بر چندین بخش تقسیم کرد و نور
دهر دلخواه و یا به قول معروف کاستوم را پیدا کرد. مثلا با بخشی از کلید نور های
بالای پنجره و بالای تخت را روشن کرد و یا با کلید دیگر نور های رنگ سبز و یا غیره
.

پریز
های شارژ

USB  هم یکی از مدل های جدید و مدرن پریز هاست که
همانطور که از اسمش مشخص هست یک پریز با برقی مناسب برای شارژ گجت هاست که دیگر
نیازی به همراه داشتن آداپتور نیست
.

کلید
و پریز پارت الکتریک هم یک برند موفق در زمینه تولید کلید و پریز است. این شرکت
دارای گواهینامه استاندارد اروپا (یورو) می باشد
.

این
کلید و پریز ها دارای مغز سرامیکی بوده و علاوه بر مقاومت بالا و ماندگاری ده ها
ساله خود دارای ظاهری مدرن و شیک و یکی از بهترین های کلید و پریز ایرانی می باشند
.

نمایندگی رسمی کلید و پریز در اصفهان

نمایندگی رسمی کلید و پریز در اصفهانهمانطور که در بالا از مزیت های فراوان پیدا کردن یک برند داخلی مناسب و یک نمایندگی درست و مستقیم از شرکت که جنس را بدون دخالت دلال ها به دست شما میرساند چقدر برای شما صرف دارد، حال شما باید دنبال آن نمایندگی در شهر خود باشید تا هزینه و وقت خود را صرف رفت و آمد و یا غیره نکنید.

یکی از مهمترین مواد اولیه که در صنعت برق بسیار کاربرد دارد سیم و کابل کمان می باشد و فروش آن در بازار بسیار زیاد می باشد.

اصفهان هم به عنوان یکی از شهر های پر درآمد و صنعتی با ساخت و ساز فراوان و شرکت هایی که از کلید و پریز صنعتی استفاده های فراوانی دارند، یکی از بزرگترین مشتریان کلید و پریز صنعتی و خانگی بوده و هست. پس پیدا کردن یک تنایندگی مناسب و مستقیم و کلی فروش در این شهر بسیار به نفع مردم و صنعت داران خواهد بود.