نقش روپوش پزشکی همراه با تب سنج جیوه ای در حرفه ی مکانیکی

مردیت مک کوئری، ناظر آزمایشگاه تست نساجی ایالت فلوریدا، که یکی از نویسندگان این مطالعه بود، گفت که خرابی لباس‌های یکبار مصرف نشان‌دهنده تأثیر استانداردها «به‌طور کامل اجرا نشدن» است.

او گفت: “صد در صد روپوش پزشکی تهران نباید تنها به منزله مطالعه بیشتر باشد.” “به طور قطع باید در حرفه پزشکی از نظر نگرانی های PPE زنگ خطری ایجاد کند.”

اکنون، ECRI در حال انجام مطالعه جداگانه ای در آزمایشگاه فیلادلفیا خود است که آزمایش های آکادمیک را تکرار می کند.

علاوه بر این، ECRI گفت که یک نظرسنجی راه اندازی خواهد کرد که از طریق آن کارکنان مراقبت های بهداشتی می توانند خرابی لباس را گزارش کنند.

این سازمان همچنین لباس‌های یکبار مصرف «ناکافی» را یکی از «10 خطر بزرگ فناوری سلامت برای سال 2022» نامید.

در واقع استفاده از الکل سفید تا حدودی میزان نگرانی ها را کاهش می دهد.

تیم براون، معاون راه‌حل‌های زنجیره تامین ECRI، گفت که زنگ‌های هشدار در بحبوحه کمبود عرضه در آغاز همه‌گیری به صدا درآمد، زیرا بیمارستان‌های مستاصل به لباس‌هایی با کیفیت مشکوک تبدیل شدند که اغلب از شرکت‌های چینی وارد می‌شدند.

روپوش پزشکی تهران

در سال 2020، ECRI 34 مدل لباس از تامین کنندگان خارجی و “غیر سنتی” را آزمایش کرد و دریافت که طبق اسناد ارائه شده توسط این سازمان، حدود نیمی از لباس‌ها سطح حفاظتی ادعایی خود را برآورده نمی‌کنند و نیمی از آنها حتی پایین‌ترین استاندارد را برآورده نمی‌کنند.

بدین ترتیب استفاده از دماسنج جیوه ای قدیمی می تواند میزان استاندارد را افزاتیش دهد.

براون گفت: «محصولات متقلبانه‌تر از همیشه در بازار وجود داشت، و این همان چیزی است که واقعاً سطح نگرانی را از نقطه نظر کیفیت افزایش داد.»

اگرچه مسائل مربوط به زنجیره تامین سال 2020 باعث ایجاد شک و تردید در مورد لباس های یکبار مصرف شد، اما این موارد برای بیمارستان هایی که سال ها پیش به جایگزین های قابل استفاده مجدد تغییر کردند، مورد تایید قرار گرفت.

مقامات UCLA Health و Carilion Clinic، یک زنجیره هفت بیمارستانی مستقر در ویرجینیا، که هر دو از طرفداران صریح لباس‌های قابل استفاده مجدد هستند، گفتند که هیچ کمبودی نداشتند و به سادگی سریع‌تر شستشو می‌دادند تا با تقاضای همه‌گیر مقابله کنند.

هنگام پوشیدن روپوش اطلاع از طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل مهم می باشد.

گروه‌های بیمارستانی همچنین گفتند که از افزایش قیمت‌ها مصون مانده‌اند که در برخی مواقع هزینه یک لباس یک‌بار مصرف را از حدود 80 سنت به نزدیک به 3 دلار رساند.

  • منابع:
    1. Disposable Hospital Gowns Could Expose Health Workers
  • تبلیغات: 
  1. فروش حلوا ارده پشمکی به صورت عمده
  2. خرید انواع ماشین لباسشویی دو قلو
  3. راهنمای صاحبان خانه برای انواع مختلف فرش
  4. تولید و پخش مانتو | ارائه دهنده انواع مانتو در بازار های داخلی