پنیر پیتزای بسته ای که موجب تغییر جنسیت یک خانم شد

در سری تست طعم ما، ویراستاران BA مقایسه‌های کورکورانه‌ای انجام می‌دهند تا بهترین محصولات اصلی سوپرمارکت (مانند سس گوجه‌فرنگی یا بستنی وانیلی) را کشف کنند.

امروز کدام پنیر پیتزا بسته ای یخ زده سزاوار جایگاهی در سبد خرید شماست؟

پیتزای منجمد اغلب هدف خاصی دارد. صرف نظر از یک لقمه ساده بعد از مدرسه، یا شروع یک اودیسه تنقلات چند ساعته، یک پیتزای پنیر داغ می تواند هوس های لذیذ و لذیذ را به گونه ای که معدودی از میان وعده های دیگر می توانند برطرف کند.

در صنعت پیتزا منجمد میلیارد دلاری، گزینه های بی شماری وجود دارد. آماده سازی همیشه آسان است، اما نتایج بین برندها بسیار متفاوت است. در حالی که برخی از پوسته ها نرم هستند، برخی دیگر به طرز دردناکی نازک هستند.

سس گوجه فرنگی به انتخاب فروشنده از ادویه ها و گیاهان بستگی دارد. به همین ترتیب، بسیاری از برندها ترکیبی از پنیرها را ارائه می دهند، اما کدام پنیرها و چگونه و چرا؟

برای تعیین بهترین ، برخی از معروف ترین برندها از جمله DiGiorno، Red Baron و California Pizza Kitchen را آزمایش کردیم. بعد از پختن هشت عدد پای طبق دستور بسته بندی، فقط چند دقیقه بیرون از فر آن ها را چشیدیم و در مورد طعم، بافت و پوسته آن قضاوت کردیم.

جعبه پیتزا کالیفرنیا پیتزای یخ زده روی سطح قرمز
عکس از ایسا زاپاتا، طراحی غذا توسط Thu Buser
مکروه: آشپزخانه پیتزا کالیفرنیا با پوسته نازک ترد چهار پنیر
مواد تشکیل دهنده: علیرغم پوسته آشفته آن، مواد تشکیل دهنده این پیتزا بیشتر قابل توجه نیستند. سه فونتینا، موزارلا، و گودای دودی شده با هیکلی طعم را در اینجا ارائه می دهند که با ریحان، پونه کوهی و آویشن در سس به هم می پیوندند.

طعم: بلافاصله نه. آنتارا سینها، سردبیر آشپزی، در اولین لقمه خود گفت: «ترش». اینس آنگویانو، هماهنگ کننده آشپزخانه آزمایشی، گفت: “این پیتزا نیست، این چیز دیگری است.”

شاید بتوان پنیر بی مزه و سس بی‌درخشش را نادیده گرفت، اما پوسته‌ی بی‌طعم و کراکر مانند آخرین نی برای بسیاری از چشندگان ما بود. سردبیر ارشد آشپزی، اما لاپروک، پوسته را به ماتزو تشبیه کرد، اما نمی‌توانست کاملاً تصمیم بگیرد که آیا این چیز خوبی است یا بد.