سیستم روشنایی سالن ورزشی | پخش انواع سیستم های روشنایی

شاید برای شما هم در هنگام تماشای فوتبال یا ورزش دیگری این پرسش پیش آمده باشد که سیستم روشنایی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی چگونه اند؟ سیستم روشنایی سالن ورزشی طوری طراحی می شوند که باید همه زمین تحت پوشش نور قرار گیرد و نقطه ای تاریک نماند. این هم برای بازیکنان و هم برای تصویر برداری تلویزیون بسیار مهم می باشد.

بیشتر ورزشگاه ها و سالن های ورزشی، با نور افکن های بزرگ روشن می شوند و این یکی از انواع مختلف سیستم روشنایی است. برای این کار شرکت های گوناگونی هستند که تخصص شان در این عرصه است. این شرکت ها با انواع مختلفی سیستم روشنایی را وصل و مورد استفاده همگان قرار می دهند. از جمله مسائل مهم درسیستم روشنایی سالن ورزشی، طراحی پریز برق روکار، مقاومت چراغ ها در برخورد با توپ و … می باشد.

در سالن های ورزشی توپی باید چراغ هایی به کار گرفته شود که با شرایط خاصی مورد آزمایش قرار گرفته باشند. این چراغ ها در صورت برخورد توپ با آن ها به صورت کامل خرد می شوند و به بازیکنان نیز آسیب می رسانند. برای همین چراغ هایی تولید می شود که این ویژگی را داشته باشند و خرد نشوند.

سیستم روشنایی سالن ورزشی | پخش انواع سیستم های روشنایی

انواع سیستم روشنایی

انواع سیستم روشنایی سیستم های روشنایی کاربرد های مختلفی در مکان های گوناگون دارند. برای استفاده از این نوع سیستم، باید در گام نخست این را در نظر داشت که در چه جایی می خواهیم از این نوع سیستم استفاده کنیم. سیستم روشنایی در ساختمان با سیستم روشنایی در اداره ها و همچنین سالن های ورزشی متفاوت است. هر کدام از این مکان ها نیاز به سیستم ویژه خود دارند که مورد کاربرد همان مکان باشند.

در این باره، باید به شرکت هایی مراجعه نمود که تخصص شان سیستم های روشنایی می باشد. این شرکت ها برای هر کدام از محل هایی که نام برده شد، طراحی خاصی دارند.

نمایندگی های پخش انواع سیستم روشنایی

نمایندگی های پخش انواع سیستم روشنایی در زمینه انواع سیستم روشنایی، شرکت های گوناگونی هستند که فعالیت می کنند. این شرکت ها، بهترین لامپ ها را برای جاهای مختلف طراحی می نمایند و به فروش می رسانند.

اگر می خواهید از پریز تایمر دار آنالوگ و کلید برق دو پل استفاده کنید، می توانید به نمایندگی های شرکت ها یا خود شرکت مراجعه کنید.

شرکت های متعدد، نمایندگی هایی در شهرها مختلف ایران دارند که کارشان پخش انواع سیستم روشنایی می باشد.

این نمایندگی ها در کنار این که مسوولیت پخش و فروش سیستم های روشنایی را دارند، راهنمایی های خوبی نیز می توانند انجام دهند و به طور کلی، تکمیل پروژه یا کاری را هم به عهده می گیرند.

خرید سیستم های روشنایی به صورت عمده

خرید سیستم های روشنایی به صورت عمده

برای خرید سیستم های روشنایی به صورت عمده، در گام اول باید دانست که چه نوع سیستم روشنایی را می خواهید به کار بگیرید. سپس یکی از بهترین برندها که در این حوزه فعالیت می کند را برگزینید و با آن شرکت وارد تماس شوید. البته اگر بازاری هستید و قصد فروش جنس تان را دارید و از سویی می خواهید به صورت عمده سیستم روشنایی را خریداری کنید، بهتر است ببینید در بازار کدام یک از سیستم های روشنایی، فروش خوبی دارند. این گونه می توانید سود خوبی بدست آورید.

لیست قیمت سیستم های روشنایی

لیست قیمت سیستم های روشنایی قیمت سیستم های روشنایی هر کدام بستگی به کارکرد آن دارد. جنس، کارایی، کیفیت و … دیگر فاکتورهایی هستند که روی قیمت سیستم های روشنایی تأثیرگذار می باشند جهت دریافت لیست قیمت سیستم های روشنایی می توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید.

برای این که از تازه ترین سیستم های روشنایی اطلاعات جدیدی کسب کنید و همچنین از قیمت های این سیستم های با خبر شوید، به فروشگاه ها و نمایندگی شرکت هایی سر بزنید که کارشان در این حوزه است.

براز اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیم و کابل کمان می توانید به سایتهای اینترنتی مراجعه کنید.

همچنین وب سایت های مختلفی وجود دارند که در این بخش معلومات گسترده ای را ارائه کردند. این وب سایت ها به نوعی فروشگاه های اینترنتی به شمار می روند.