ساخت ساعت سیتیزن مردانه سه موتوره می تواند دیابت شما را تنظیم کند

کامکیچی یامازاکی، فروشنده فلزات گرانبها که در آن زمان یکی از اعضای اشراف بود، به شدت از تولید انبوه ساعت های جیبی در ایالات متحده شوکه شد.

در سال 1918، با هدف تولید داخلی ساعت های جیبی، تاریخچه سیتیزن با تأسیس موسسه تحقیقاتی ساعت شوکوشا در کامیتوتسوکا، حومه توکیو آغاز شد.

ساعت سیتیزن مردانه سه موتوره یکی از ساعت های محبوب و با کیفیت می باشد که طرفدار ان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

مانند بسیاری از برندهای ساعت با سابقه در خارج از کشور، سرانجام در ژاپن روندی وجود دارد که در آن بازرگانان با دانش در مورد فلزات گرانبها وارد صنعت ساعت می شوند.

ساعت‌ها به تکنیک‌های پردازش و مونتاژ بسیار پیشرفته‌ای نیاز دارند، بنابراین زمان زیادی طول کشید تا محصولی بر اساس طرح اصلی تولید شود.

ساعت

شش سال پس از تاسیس، شوکوشا سرانجام اولین ساعت جیبی را در ژاپن تولید کرد.

این محصول در ابتدا نامی نداشت، اما پس از سفارش شینپی گوتو، یکی از آشنایان یامازاکی که از اعضای خانه همتایان نیز بود، آن را شهروند نامیدند.

در سال 1930، حرکتی برای تبدیل موسسه تحقیقاتی ساعت شوکوشا به یک سازمان شرکتی به منظور تولید منظم ساعت های جیبی انجام شد.

این جنبش به سرعت پیشرفت کرد و در همان سال موسسه تحقیقاتی دیده بان شوکوشا به عنوان یک شرکت سهامی دوباره سازماندهی شد.

این نام شرکت نیز از نام ساعت جیبی Citizen گرفته شده است و Citizen Watch Co., Ltd نامگذاری شده است.

این نام حتی پس از 90 سال به ارث رسیده است و به یکی از تولید کنندگان برجسته ساعت ژاپن تبدیل شده است.

در سال 1961، سیتیزن اولین ساعت مچی مردانه خود را با نام جت تولید کرد. این ساعت مچی به عنوان نازک ترین ساعت مچی خود پیچ ​​خورده ساخت ژاپن در آن زمان معروف بود.

به این ترتیب، Citizen به لطف موفقیت خود در نصب یک حرکت مرکز ثانیه که سادگی فرمت سه دست هونچو را دنبال می کند، به عنوان شرکتی شناخته شد که نه تنها تولید را گسترش می دهد، بلکه نوآوری نیز می کند.