زنی که با خاطر کفش کالج اسپرت از همسرش جدا شد

شایان ذکر است که کفش کالج اسپرت نیز سالهاست که وارد دنیای تجارت شده اند.

دمپایی های راحت و شیک کاملا با کت و شلوار ست می شوند و بسیار راحت هستند. مزیت دیگر باز بودن آن است، بنابراین پا کمتر عرق می کند.

طبق تعریف، لوفر یک کفش لغزنده با پاشنه است. اساساً متعلق به دمپایی است، اما جزئیات خاصی داردکه آن را مدل کفش خودش می کند.

لوفرها معمولاً از چرم ساخته می شوند و کفی محکم با پاشنه دارند.

شناخته شده ترین نماینده خانواده لوفرها پنی لوفر است. به اصطلاح کفش کالج اولین لوفر بود و در سال 1910 در آمریکا ساخته شد.

سپس دانشجویان کالج آمریکایی به معروف شدن آن کمک کردند و آن را به یک کفش کالت تبدیل کردند.

کفش

کفش‌های کوتاه کشویی یکی از کفش‌های جاودانه است و امروزه در یک زمینه تجاری به همان اندازه که با ظاهر غیررسمی خوب به نظر می‌رسد.

قبلاً فقط یک کفش مردانه بود، امروز مورد علاقه خانم های مد نیز قرار گرفته است: کفش راحتی را می توان به روش های مختلف ترکیب کرد و به درستی به یک کلاسیک تبدیل شده است.

لوفرهای سبک؟ امروز گزینه های زیادی وجود دارد. این کفش کشویی مدت هاست که چهره محافظه کارانه خود را از دست داده است و همچنین زنان را با کت و شلوارهای جسور تحت تاثیر قرار می دهد.

کفش‌های کتانی با شلوار جین تنگ عالی به نظر می‌رسند، اما دامن‌های مینی نیز استایلی زیبا می‌دهند و ظاهر را از بین می‌برند.

طرح‌های حیوانی به‌ویژه به عنوان یک تم ترند برای استایل کردن کفش‌های لوفر محبوب هستند و با شکل کلاسیک لوفر ترکیب می‌شوند تا یک کفش مورد علاقه شیک و مد روز ایجاد کنند.

همچنین مخلوط لوفر و قاطر، یعنی باز در جلوقاطرها، شلوار جین آبی معمولی یا لباس های تابستانی را ادویه کنید.