خیارشور شیشه ای یک و یک که در آن سوسک پیدا شد موجب پلمپ کارخانه شد

خیارشور یکی از پیش غذا های سر سفره است، اما قرار دادن مقدار زیادی نمک در خیار باعث ناسالم شدن آن می شود و در زیر طرز تهیه خیارشور خانگی را به روشی سالم و بدون نمک به راحتی و به سرعت ارائه می دهیم.

می توانید طرز تهیه خیار شور را بیاموزید، زیرا ترشی یکی از بهترین پیش غذاهایی است که افراد هوس می کنند، طعم متمایز آن ها که ترکیبی از شور و تند است، به باز شدن اشتها کمک می کند و بسیاری را به خوردن آن جذب می کند.

ترشی ها را می توان با تمام وعده های غذایی میل کرد.

می توانید سفر خود را با آن تزیین کنید که برای همه افراد لازم است، سلیقه افراد خانواده در نوع ترشی که می پسندند متفاوت است و خیلی ها عاشق خیارشور هستند و در این مطلب به طرز تهیه آن می پردازیم.

خیار شور

خیار شور به بیش از یک روش آسان، پس با ما همراه باشید.

خیارشور یکی از پرطرفدارترین خیارشورها برای بسیاری از افراد است و بیش از یک روش ساده دارد که می توان آن را درست کرد و روش خیارشور فلسطینی به ما این امکان را می دهد که تنها در عرض سه هفته خوشمزه ترین خیار شور را از مواد ساده بخوریم.

مواد تشکیل دهنده عبارتند از:

با مواد ساده، می توان مقدار زیادی ترشی خیار فلسطینی تهیه کرد ، که می توان آن را در تمام وعده های غذایی توسط همه اعضای خانواده به اشتراک گذاشت و این مواد همیشه در هر آشپزخانه ای موجود است، یعنی:

4 قاشق غذاخوری نمک.
1 قاشق چایخوری شکر.
2 فلفل سبز چیلی (اگر ترشی تند ترجیح می دهید)
1 کیلو خیار.
مقدار آب (با توجه به نیاز شما)