تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی را با نازلترین قیمت خریداری کنید

تجربه‌های 4K ممتاز سطح بعدی را با فناوری کوانتوم ماتریکس دریافت کنید.

با استفاده از مینی ال‌ای‌دی‌های دقیق کنترل‌شده، کنتراست برای جزئیات باورنکردنی که در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های Quantum HDR 24x می‌درخشند، عمیق‌تر می‌شود.

پردازش هوش مصنوعی هاب و صدا تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی هوشمند شما را بهبود می بخشد، در حالی که هر چیزی را که تماشا می کنید به کیفیت خیره کننده 4K ارتقا می دهد.

حتی در نور روز روشن، تصویری درخشان با صدای فراگیر سه بعدی را تجربه کنید که با حرکت روی صفحه نمایش حرکت می کند.

در حال تماشای تلویزیون خود هستید؟ با حالت راحت، مناظر خود را روی صفحه‌ای آرامش‌بخش‌تر تنظیم کنید.

تلویزیون

با طلوع و غروب خورشید داخلی، صفحه نمایش شما را به صورت هوشمند تنظیم می کند و نور آبی را کاهش می دهد تا به راحتی چشمان شما کمک کند. از یک میلیارد سایه رنگ درخشان با 100٪ حجم رنگ لذت ببرید.

با یکدیگر، کوانتوم دات و مینی ال ای دی با تبدیل نور به رنگ های زنده که حتی با روشن شدن صحنه، برای جزئیات پررنگ صادق می مانند، تصویری زیبا به شما می دهند.

اطراف خود را با صدای تلویزیون و نوار صوتی که هماهنگ هستند احاطه کنید. با Q-Symphony، بلندگوهای تلویزیون سری Q و نوار صوتی شما به صورت یکپارچه کار می کنند.

آنها با هم می توانند همه کانال ها را بهینه سازی کنند تا تجربه صوتی هماهنگ شده ای را به شما ارائه دهند.

از فرمول های مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتقاء کیفیت به وضوح 4K استفاده می کند. تصویر حاصل ممکن است بسته به محتوای منبع متفاوت باشد.

تلویزیون های QLED می توانند 100% حجم رنگ را در فضای رنگی DCI-P3، فرمت اکثر نمایشگرهای سینما و فیلم های HDR برای تلویزیون، تولید کنند.