ترشی آلبالو زیبایی صورت شما را دو برابر می کند

آلو زرد و طلایی است اگر آنها را ترشی آلبالو کنید، امبوشی نرم تر و پر طعم می شود.

اگر آنها را پیدا نکردید، آلوهای سبز را برای چند روز یا بیشتر در دمای اتاق بگذارید. پس از تغییر رنگ ها به زرد استفاده کنید. فقط ببینید رنگ ها هر روز چگونه می شوند.

می‌توانید میوه یوم را در اکثر فروشگاه‌های خواربار فروشی ژاپنی، آسیایی یا آنلاین پیدا کنید. فصل آلو اوایل تابستان است. از اواسط ماه مه تا اوایل ژوئن آگاه باشید، یا اگر در نیمکره شمالی زندگی می‌کنید، آن‌ها را از قبل در فروشگاه سفارش دهید.

برای این دستور آلو شور، نمک درشت، آراجیو ، بهترین گزینه برای ترشی میوه است. نمک به آزاد شدن اسید از آلو کمک می کند. من نمک دریایی درشت را برای این آلوهای نمکی ژاپنی ترجیح می دهم.

استفاده از نمک معادل 20 درصد وزن آلو بسیار مهم است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ کپکی روی آلوچه ایجاد نمی شود.

ترشی

گیاه آکا شیسو یک گیاه قرمز ژاپنی است. در انگلیسی پریلا قرمز است. رنگ قرمز تند به آلو اضافه می کند. من بنی شوگا ، ترشی زنجبیل قرمز، با این شیسو قرمز درست کردم.

من نمی خواستم امسال رنگ آلو را از دست بدهم. بنابراین بذر پریلا قرمز را کاشتم و در اوایل بهار در خانه کاشتم اگر نتوانم آنها را پیدا کنم.

از ژوئن تا ژوئیه می توانید آن را در فروشگاه های مواد غذایی ژاپنی یا آسیایی پیدا کنید. Aka shiso می تواند کمی دیرتر از آلو در فروشگاه موجود باشد. بنابراین، شما فقط می توانید برای آن صبر کنید.

اگر باید قبل از شروع ترشی کردن میوه یوم، این گیاه را بخرید، کاغذ آشپزخانه را با آب خیس کنید و ریشه یا شاخه های ریشه آنها را با آن بپیچید. آن را در یخچال بگذارید. این به ماندگاری این گیاه کمک می کند.

اگر نمی توانید شیسو قرمز تازه پیدا کنید، مشکلی نیست. هنوز هم می توانید بدون آن امبوشی درست کنید. در واقع به آن شیروبوشی می گویند . هیچ رنگ قرمزی به آلو اضافه نمی شود، اما رایحه خود آلو تشدید می شود.

کیسه های زیپلاک : برای ترشی آلو در داخل کیسه ها. زیپلاک باکس برای ترشی کردن مفید است. نه تنها این که من متوجه شدم ترشی با آنها از کپک زدن آلوهای شور جلوگیری می کند.

وزن : شما به یک سنگ یا انواع دیگر وزن نیاز دارید که برابر با وزن آلو باشد. این برای وزن کردن آلوها و استخراج سرکه آلو از آلو است.