بیماریهایی که بر اثر استفاده از پد بهداشتی لدورا بوجود می آید

پد بهداشتی لدورا به رتبه محبوب ترین محافظ های روی کره زمین رسیده است و مهم است که بدانیم معایب استفاده از آن بسیار زیاد است.

دستمال‌های بهداشتی اغلب توسط کاربران و متخصصان سلامت به خاطر ناراحتی‌هایی که ایجاد می‌کنند، سرزنش می‌کنند.

باید بدانید که یک حوله باید هر 4 تا 6 ساعت یکبار تعویض شود، اما تعداد کمی از زنان به این دستورالعمل احترام می گذارند و تنها زمانی که پر است (به منظور صرفه جویی) یا زمانی که بالاخره به فضایی که برای تغییر آن مناسب است دسترسی داشته باشند، آن را عوض می کنند.

بنابراین، کاربران به نگرانی‌های ناشی از بو (که در اثر گرمای زیاد تشدید می‌شود)، احساس رطوبت مانند پوشک، و همچنین خارش و تحریک ناحیه صمیمی (حتی قوی‌تر با حوله‌های ارزان قیمت و حوله‌های معطر شیمیایی) اشاره می‌کنند.

زنان در طول عمر خود از 10 تا 15000 نوار بهداشتی استفاده می کنند بنابراین، بودجه واحد ناچیز است، اما وقتی هزینه های ماهانه را جمع کنید، یک زن می تواند بین 500000 تا 2 میلیون FCFA برای حوله هزینه کند! بودجه قابل توجه، به ویژه در کشورهایی که قدرت خرید آنها (بسیار) محدود است.

پد بهداشتی لدورا

وجود مواد مضر: حوله‌ها عموماً 90 درصد از مواد پلاستیکی تشکیل شده‌اند، حتی حوله‌هایی که پیام تبلیغاتی «100 درصد پنبه» را نشان می‌دهند و مطالعات نشان داده است که در این محصولات مواد سمی وجود دارد که توسط مقامات بهداشتی بسیار کم کنترل می‌شود که در دراز مدت می تواند تأثیرات زیادی بر سلامت زنان داشته باشد.

فاجعه زیست محیطی: پدها یکبار مصرف هستند، باید از شر آنها خلاص شوید و این سردردی است که برای بسیاری از زنان شروع می شود.

بنابراین، برخی آنها را در هوای آزاد می سوزانند، برخی دیگر آنها را قبل از دور ریختن آنها در پلاستیک سیاه می شویند، آنها را در توالت می اندازند، بنابراین لوله ها را مسدود می کنند یا گودال ها را پر می کنند یا آنها را در سوراخی دفن می کنند.