استفاده از جوراب در زمان خواب

جایگزین های جوراب در رختخواب:

افرادی که تمایلی به پوشیدن جوراب در رختخواب ندارند نیز می توانند این موارد را امتحان کنند:

حمام گرم پا قبل از خواب
پوشیدن یک جفت دمپایی گرم قبل از خواب
خوابیدن با یک بطری آب گرم در نزدیکی پاها
خوابیدن با پتو روی پای تخت
1 یا 2 ساعت قبل از خواب حمام کنید
اگر از جوراب های گرم شده استفاده می کنید، مهم است که آنها را بیش از حد گرم نکنید. اگر خیلی داغ باشند نه تنها می توانند پوست را بسوزانند بلکه خطر آتش سوزی نیز دارند.

علیرغم آنچه اغلب گفته می شود، پوشیدن جوراب در رختخواب غیربهداشتی نیست با این حال، مهم است که یک جفت جوراب را انتخاب کنید که خیلی تنگ نباشد، زیرا می تواند گردش خون را کاهش دهد قیمت جوراب بافتنی رنگی دخترانه  به کیفیت و جنس آن محصول بستگی دارد.

تنظیم دما بخش مهمی از به خواب رفتن است پوشیدن جوراب در رختخواب باعث افزایش جریان خون در پا و از دست دادن گرما از طریق پوست می شود که به کاهش دمای مرکزی بدن کمک می کند به نوبه خود، این به فرد کمک می کند سریعتر بخوابد.

 

به دلایل مشابه، پوشیدن جوراب در رختخواب نیز ممکن است به پیشگیری از حملات در افراد مبتلا به پدیده رینود و گرگرفتگی در زنان در دوران یائسگی کمک کند.

از پوشیدن جوراب های فشاری در رختخواب خودداری کنید، مگر اینکه پزشکتان دستور دیگری بدهد

بزرگسالان معمولاً به 7 تا 9 ساعت خواب در هر شب نیاز دارند. نداشتن خواب کافی می تواند بر تمرکز، حافظه و خلق و خوی تأثیر منفی بگذارد. کمبود خواب مزمن همچنین می تواند خطر بیماری قلبی، افسردگی و چاقی را افزایش دهد  برای اطلاع از قیمت جوراب مردانه کوتاه می توانید از سایتهای موجود راهنمایی بگیرید.

تنظیم دما بخش مهمی از به خواب رفتن است. پوشیدن جوراب در رختخواب باعث افزایش جریان خون در پا و از دست دادن گرما از طریق پوست می شود که به کاهش دمای مرکزی بدن کمک می کند به نوبه خود، این به فرد کمک می کند سریعتر بخوابد.

به دلایل مشابه، پوشیدن جوراب در رختخواب ممکن است به پیشگیری از حملات در افراد مبتلا به پدیده رینود و گرگرفتگی در زنانی که در دوره منو هستند کمک کند.

  • منابع:
    1. ?Is sleeping with socks on good for you
  • تبلیغات: 
    1. موفق ترین فردی که راز موفقیت خود را فاش کرد
    2. درآمد بیشتر تنها با استفاده از این راه حل کاربردی!
    3. لباس ورزشی نخی بهتر است یا پلی استر؟
    4. اتفاقات که موجب پولدار شدن شخصی در یک شب شد!!!!